Synpunkter och klagomål på uppleva och göra
Orsa kommun vill bli ännu bättre på att ge service av hög kvalitet. Därför vill vi ha många synpunkter på våra verksamheter och en bra dialog med medborgare, besökare och övriga.
Om du vill felanmäla något kan du göra en felanmälan eller om du har synpunkter på någon annan av kommunens verksamheter kan du läsa mer här.
Vill du logga in?
Om du loggar in kan vi förifylla frågor med uppgifter vi hämtar från andra system till exempel Skatteverket. Du kan även följa ditt ärende på Mina sidor och få svar på ditt ärende och notifiering om handläggaren behöver mer information.
Du kan i nästa steg välja om du vill skicka in din synpunkt anonymt. Om du väljer att logga in och vara anonym kan du inte följa ärendet på Mina sidor.
Om du inte loggar in skickar du in din synpunkt anonymt och kan inte följa ärendet på Mina sidor.
Logga in och starta e-tjänstenGå vidare utan inloggning